Studio Idem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Itaque a sapientia praecipitur se ipsam, si usus sit, sapiens ut relinquat. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Refert tamen, quo modo. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Eaedem enim utilitates poterunt eas labefactare atque pervertere. Duo Reges: constructio interrete. Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus.

Suo enim quisque studio maxime ducitur. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; At cum tuis cum disseras, multa sunt audienda etiam de obscenis voluptatibus, de quibus ab Epicuro saepissime dicitur. Esse enim quam vellet iniquus iustus poterat inpune. Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos. Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Non semper, inquam;

Quaero igitur, quo modo hae tantae commendationes a natura profectae subito a sapientia relictae sint. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Atqui eorum nihil est eius generis, ut sit in fine atque extrerno bonorum. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Ne in odium veniam, si amicum destitero tueri. Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit? Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio.

Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Itaque haec cum illis est dissensio, cum Peripateticis nulla sane. Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam.